מהו חג 710 וכיצד הוא נחגג?

שתפו את הכתבה

LinkedIn

אוהבי הקנאביס ותומכי הלגליזציה ברחבי העולם, נהנים מכמה תאריכים בלוח השנה בהם נחגגת אהבתם לצמח. 710 הוא אחד החגים הפופולריים בקרב קהילת תומכי הקנאביס ולמעשה נחשב לחג השני בחשיבותו אחרי "420". אם התבלבלתם מכל המספרים וגם אתם רוצים להצטרף לחגיגות, להלן השאלון שיספק לכם את כל התשובות. 

  • מהו 710?
  • כיצד נולד חג 710? 
  • כיצד חוגגים את 710? 
  • מהם תרכיזי קנאביס?

מהו 710? 

ב-10 ביולי, בכל שנה, מציינים ברחבי העולם את יום התרכיזים והשמנים של קנאביס. מדובר באחת מצורות הצריכה הפופולאריות ביותר של קנאביס, המאפשר רפואה מותאמת אישית (הרכב חומרים פעילים על פי צורכו של הצרכן) וצריכה בדרך קלה ונוחה (כתוסף מזון, מריחה, בליעה). “710” הוא המספר המזוהה עם שמני קנאביס ותמציות קנאביס שונות, משום שאם הופכים את המספר 710, מראה הספרות נראה כמו המילה OIL, שמן באנגלית.

כיצד נולד חג 710?

מקור המנהג נותר מעורפל מעט וישנם כמה ורסיות לדרך בה הוא נולד לראשונה, אולם הרוב מסכימים כי הוא נולד בתחילת 2010 ונחגג לראשונה ב-2012. בתקופה זו שמנים ותרכיזי קנאביס הפכו לפופולאריים ביותר בקרב צרכנים שהבינו את היתרונות בקבלת טיפול קנאביס מרוכז ומותאם אישית. ב-10 ביולי 2012, התקיימה תחרות גביע הקנאביס במדינות וושינגטון וקולורדו שהנהיגו לגליזציה מלאה של קנאביס. התחרות הייתה בין סוגי תמציות ושמני קנאביס במטרה לעודד את הצריכה של שמנים ותמציות בשוק הקנאביס בארה"ב. מאז, כל 10 ביולי, חובבי קנאביס מתאחדים, לוקחים חלק בהנאה הנפלאה של שמנים, וחוגגים את המהות המרוכזת של חווית הקנאביס.

כיצד חוגגים את 710? 

לרוב ביום הזה חברות המשווקות שמני קנאביס מעניקות מבצעים, טעימות וחבילות מעניינות לצרכנים המעוניינים לבחון סוגים שונים של תרכיזים ושמנים של קנאביס. ישנן קהילות המקיימות יום חגיגה שמטרתו גם העלאת המודעות יתרונות של צריכת קנאביס באמצעות שמנים ותרכיזים וכן כדי לטעום ולנסות שמנים ותרכיזים שונים. אחרים מתכנסים עם חברים לערב מהנה של שמני קנאביס ויש מי שחוגגים דווקא באמצעות הפעילות הדיגיטלית ברשת שביום זה מלאה בסיפורים, חוויות, שאלונים ומבצעי מכירות. 

מהם תרכיזי קנאביס?

טריכומות – המבנים הזעירים דמויי הקריסטל בקנאביס מכילים את הרכיבים הפעילים בצמח אשר גורמים להשפעות השונות שלו על בני אדם. עולם המדע יודע היום להפיק מהטריכומות עצמן, בצורה חזקה ומרוכזת, תרכיז קנאביס. תרכיזי קנאביס הם בעצם הלב והנשמה של צמח הקנאביס, כי הם מאפשרים את המיצוי האיכותי והאפקטיבי ביותר על הצרכן. הם גם מאפשרים רפואה מותאמת אישית משום שניתן לשלוט בהרכב החומרים הפעילים. מ-THC ועד CBD, תרכיזי קנאביס מציעים קשת רחבה של חוויות. בין אם אתם מחפשים את ההשפעות האופוריות של THC או את היתרונות המרגיעים של CBD, תרכיזים מספקים את ההשפעות הללו בטוהר ובעוצמה שקשה להשוות לצריכת קנאביס בדרך אחרת. הם נצרכים בדרך כלל באמצעות טפטוף או אידוי, מה שמאפשר ספיגה מהירה ויעילה וחוויה אינטנסיבית כמו מהירה.