מה חשוב לדעת לפני שמזמינים קנאביס רפואי באינטרנט?

שתפו את הכתבה

LinkedIn

כיצד ניתן לרכוש קנאביס רפואי אונליין? איזה אתר הוא המקצועי ביותר והמומלץ ביותר להזמנה של קנאביס רפואי למשלוח?

רכישת קנאביס רפואי יכולה להישמע אולי כפעולה פשוטה, אך עבור חלק נכבד מ- 118,000 (אוגוסט 2022) המטופלים בקנאביס רפואי בישראל, זאת יכולה להיות פעולה מסובכת, שלוקחת זמן ואנרגיה ולפעמים אף מרגיזה.  אך למרות שיש אתרים כמו אתר כאנביס עליו נרחיב בהמשך, רוב מטופלי הקנאביס הרפואי עדיין פוקדים את בתי מרקחת מדי חודש, לצורך רכישת הקנאביס שלהם. 

אלה הבעיות הנפוצות שמטופלים עשויים להיתקל בהן, בעת רכישת קנאביס רפואי בבית מרקחת: 

  1. מלאי חסר – הזן שחיפשתם ורציתם אזל או חסר במלאי בית המרקחת. 
  2. בזבוז זמן – בתי מרקחת לקנאביס הם עמוסים מאוד, לכן ניפוק בבית מרקחת עשוי לקחת בין 10-15 דקות למטופל. על כן, קחו טווח ביטחון של חצי שעה המתנה בתור בבית המרקחת. 
  3. מבחר זני הקנאביס – יש בתי מרקחת שמחזיקים למעלה מ-150 מוצרים שונים ויש בתע מרקחת עם הרבה פחות מוצרים על כן כדאי מאד לבדוק שיש את הזן המתאים עבורכם. 

מה חשוב שמזמינים קנאביס באינטרנט: 

  1. אמינות – מידע מעודכן, אמין, זמין ומדויק. חשוב שיהיה אתר שניתן לסמוך על שירות לקוחות במידת הצורך. 
  2. זמינות – מלאי קנאביס זמין מגוון ועשיר ככל הניתן כולל הזמנת קנאביס מהיום להיום במשלוח עד הבית או איסוף עצמי מבית מרקחת המאושר לניפוק קנאביס על פי משרד הבריאות.  
  3. חיפוש  –  אפשרויות חיפוש זנים או הזמנה של קנאביס על פי: בית מרקחת, עיר, משלוח, איסוף עצמי, אצווה, מחיר, חוכמת ההמונים, מבצעים מיוחדים ועוד.  חווית קנייה וחיפוש טובה. 
  4. שירות לקוחות – לא להתפשר בעניין זה,כדאי להזמין היכן שאתם יודעים שיש שירות לקוחות מצויין שידע לתת מענה לכל בעייה כלל שתהיה. 
  5. פשטות, קלות ונוחות – לבסוף הזמנה מהאינטרנט ממכשיר סלולרי או מחשב, צריכה להיות פשוטה קלה מהירה ונוחה. ממשק משתמש וחווית המטופל היא קריטית לעניין זה

כיצד ניתן לרכוש קנאביס רפואי אונליין?

רכישת קנאביס רפואי מתבצעת בבתי מרקחת מורשים לניפוק קנאביס ע״י היק"ר. ישנם כיום למעלה מ-230 בתי מרקחת מורשים לנפק קנאביס רפואי, אך רק לחלק קטן מהם יש אתר אינטרנט המאפשר איתור מלאי והזמנה דיגיטלית של קנאביס רפואי. לכן נוסדו בישראל מספר אתרי אינטרנט המאפשרים איתור מלאי וחלקם גם מאשר הזמנה של קנאביס רפואי. 

איזה אתר הוא המומלץ ביותר להזמנה של קנאביס רפואי אונליין?

כאנביס – אתר כאנביס מאפשר איתור ו/או הזמנה של קנאביס רפואי ישירות ממלאי בתי מרקחת המורשים למכור קנאביס על פי משרד הבריאות. באתר כאנביס ניתן לחפש תפרחות קנאביס, שמנים וגלילות קנאביס בצורה פשוטה קלה ויעילה מתוך מלאי בתי המרקחת השונים. כמו כן ניתן לבצע הזמנת קנאביס רפואי במשלוח עד בית המטופל או לאיסוף עצמי מבית המרקחת. כאנביס יצרה ממשק קל וידידותי באמצעותו מנגישה מידע מעולם הקנאביס ומאפשרת איתור וחיפוש מלאי קנאביס מכל בתי מרקחת בארץ, מציגה את כל התוצאות במקום אחד. 

אפשרויות חיפוש בכאנביס: 

· השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים.

· חיפוש קנאביס רפואי על פי אצווה.

· אזור של מבצעים והנחות של כל זני הקנאביס הקיימים בבתי המרקחת השונים.כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי והפכה לפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל. אמינות המידע, חווית המשתמש, המוצר, והשירות הם פשוט הטובים ביותר ממה שקיים היום בישראל.  אתר כאנביס  פתרון מצויין לאיתור קנאביס רפואי והזמנה של קנאביס רפואי באינטרנט